Ako vidia niektorí občania prvých 100 dní vlády I. M. ?

28. júna 2020, jurajstubniak, Nezaradené

V pondelok som požiadal svojich divákov, aby mi posielali svoje pocity, aké majú z prvých 100 dní našej novej vlády. Mailov prišlo neúrekom, len prehrýzť sa nimi bol až nadľudský výkon. Napokon som vybral zopár postrehov, ktoré sa mi zdali, že pokrývajú väčšinu problematiky. Isto, nie je to všetko, niektoré veci chýbajú, ale to je možnosť, aj pre iných, aby vypustili svoje počiny.

Mrzí ma, že neprišlo dostatok oslavných mailov. Hejteri zrejme maily písať nevedia :-). Zato dokážu svojimi hlúpymi komentármi zasmradiť nejednu diskusiu. Bohužiaľ, aj takí ľudia žijú medzi nami a čo horšie, aj oni disponujú volebným právom. Čuduje sa potom niekto, že to u nás takto vyzerá?

Pozývam vás k sledovaniu ďalšieho z mojich videoblogov.